niedziela, 13 kwietnia 2014

1 miesiac na diecie :D

Witam was Kochani!

Przepraszam,że tak długo nic nie dawałam:( Ale to przez brak czasu :/
Na diecie jestem już 1 miesiąc :) W tamtym tygodniu jak się ważyłam to moja waga wynosila 80.1 kg! :)
Czyli prawie 6 kg poszło w jeden miesiąc :) Zobaczymy jaka będzie moja waga jutro :) Wszystko wam napisze :)

A o to mój dzisiejszy jadłospis :)

1śniadanie : 2 kromki razowego pieczywa z sałatą i polędwicą drobiową
2 śniadanie : 2 Kromki chleba razowego z sałatą i polędwicą drobiową
Między 2 śniadaniem a obiadem jabłko

Obiad : Chudy Rosół z marchewką i 3 łyżkami razowego makaronu

Trening z Ewą Chodakowską - SKALPEL - 20min

Kolacja: 100 gram piersi z kurczaka z ważywami na patalnie z przyprawą orientalną :)

Ps: Do wszyszystkiego można sie przyzwyczaić:) Teraz nawet nie czuje że cherbata jest bez cukru :)


Pozdrawiam Nadia 




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz